Friday, March 29, 2013

Mengapa saya tidak pangkah PAS di DUN & Parlimen saya ???

"Berkaitan pelbagai bukti-bukti sahih, saya amat yakin bahawa Ketua Pembangkang terlibat dengan kejadian homoseksual dan melanggan pelacur cina tempoh hari. Oleh yang demikian, saya tidak akan terlibat dalam sebarang usaha untuk menaikkan beliau sebagai pemimpin no. 1 Malaysia. 

Jadi saya tidak akan memangkah PAS atau PKR di Parlimen dan DUN saya... kerana sebarang pangkahan saya kepada PAS dan PKR bermakna saya telah bersubahat untuk menaikkan petualang dan individu rosak moral untuk jadi Pemimpin No.1 Malaysia.

Saya juga tidak akan memangkah PAS di DUN dan Parlimen saya kerana saya beranggapan memangkah PAS bermakna saya juga bersubahat menaikkan perjuangan chauvanist DAPig dan gerakan jahat serta licik pelampau krisstian di dalam DAPig yang ingin melihat kejatuhan Islam di Malaysia." - Supek Rok Rak.  

No comments:

Post a Comment