Thursday, July 25, 2013

[KUALA BESUT] "Penyokong UMNO Bodoh" - YB PAS Terengganu



"..... UMNO hanya mampu mempunyai penyokong yang BODOH dan JAHIL...." - YB HAJI HANAFIAH MAT (ADUN PAS CUKAI / KETUA KEMPEN PRK BESUT)

Akibat terlampau tertekan dan tidak menerima takdir Allah S.W.T, pengurus kempen PAS di PRK Kuala Besut yang merupakan Yang Berhormat kawasan Cukai Kemaman telah melabelkan UMNO hanya mampu mempunyai penyokong yang BODOH dan JAHIL di Kuala Besut. Selain itu dia mendakwa BN telah merasuah RM400 juta untuk PRK kali ini.

Inikan contoh Islam sebenar yang diamalkan PAS. Adakah melabelkan rakyat sebagai bodoh dan jahil menunjukkan ciri pemimpin yang baik. 



Sepatutnya Hanafiah selaku Yang Berhormat mengkaji kelemahan diri sebagai pengurus kempen kepada Che Long. Kaji juga mengapa PARTI mereka gagal menarik minat walaupun telah sedaya upaya dengan ceramah-ceramah fitnah yang dituruti penyanyi dangdut dan cabutan bertuah. 

Berbeza dengan kempen UMNO yang tidak menggunakan ceramah besar kerana menghormati bulan Ramadhan dan mendekati pengundi-pengundi secara individu serta mengoptimumkan majlis-majlis mengimarahkan masjid bersama rakyat. Ternyata rakyat Kuala Besut lebih cerdik memilih yang ikhlas berjuang iaitu BN dan bukannya PAS yang mencadangkan kecelaruan Terengganu (16-16) serta terbukti gagal ketika jadi kerajaan dulu.

Tahniah rakyat Kuala Besut, anda lebih cerdik dari YB Hanafiah !!!





No comments:

Post a Comment